Danmarks første messe kun for andels- og ejerboligforeninger samt almene boligforeninger

Lørdag d. 30. april 2022 // Forum København

Peter Mygind leder os gennem dagen fra hovedscenen.

Peter Mygind leder os gennem dagen fra hovedscenen.

Med denne messe vil ARENA Marketing etablere en årligt tilbagevendende begivenhed, der kan inspirere og opdatere beslutningstagere i boligforeninger med vigtig viden. Det giver en unik mulighed for interaktion med boligforeningsmålgruppen for derved at udvide kundegrundlaget.

Kom i kontakt med en målgruppe, der er svær at nå

Bestyrelser og valgte i boligforeningerne er lægfolk, som med begrænset erfaring skal træffe beslutninger med store økonomiske konsekvenser. På Boligforeningernes Dag vil boligforeningerne aktivt kunne opsøge viden indenfor mange fagområder ved standene, fra de to scener og ved workshops mm. For stadeholderne er messen en enestående mulighed for generering af leads og ny forretning hos en målgruppe, der er vanskelig at kortlægge.

Målrettet bestyrelser i boligforeninger

Messens indhold og kommunikation er målrettet bestyrelser, afdelingsbestyrelser og valgte i andels- og ejerboligforeninger samt i almene boligforeninger. Sekundært er messen for interesserede og engagerede beboere, som f.eks. er involveret i udvalg, arbejdsgrupper, sekretariat eller servicefunktioner. Dermed vil man som udstiller have mulighed for at indgå i dialog med flere typer interessenter fra boligforeningerne.

Fra passiv messe til aktiv leadgenerering

Ved Boligforeningernes Dag sætter vi boligforeningerne i centrum ved at hjælpe dem på vej til den rette viden. Det sker bl.a. med oplæg fra vores to scener og med oplæg fra udvalgte stande (se mere om vores “Talks” på følgende side). Stadeholdere kan nemt indhente permissions via en indscanningssoftware og boligforeningerne kan nemt inden de besøger messen booke møder online med stadeholderne.

Bred kommunikationskampagne

Rekruttering af besøgende til Boligforeningernes Dag kommer til at ske igennem en stort anlagt kampagne både via Min Boligforenings egne medier (magasin, håndbog, annoncebilag og ved events), via vores samarbejdspartnere, stadeholdere og via eksterne medier (der planlægges TV, online og outdoor kampagne). Hermed vil vi sikre, at messen når bredt ud til bestyrelser og beboere i andels- og ejerboligforeninger samt til almene boligforeninger.

Magasinet Min Boligforening - Tema: Boligforeningernes Dag 2022

Med udsendelse den 16. marts 2022 udgiver Min Boligforening et omfattende temanummer, der dækker både program, standoversigt, reportager og interviews op til messen. Der vil være mulighed for annoncering, annoncebilag samt artikelbidrag med specielle rabatter for stadeholdere, så kontakt os for en samlet medie- og standpakke.

Produkt showcase (aktivitetszone)

Stadeholdere kan tilkøbe ekstraområde, hvor produkter kan fremvises eksklusivt og i samspil med publikum. Det kan være et fuldt funktionelt vaskeri, legepladsområde, opstilling af møbler til gård og tagterrasse, urban gardening udstilling, cykelstativer og affaldsskure, altaner osv.

Hovedsponsorater

Der udbydes fem hovedsponsorater, der indgår i al ekstern markedsføring for messen. Sponsorer har udvidede rettigheder på messedagen samt enkelt navnerettighed i messeområdet (f.eks. af én af scenerne, loungeområde etc.).

Kontakt vores salgsafdeling for konkret indhold i sponsorpakkerne.

Priserne på et hovedsponsorat starter ved 45.000 kr. (standplads mv. købes separat).

Talks (mød eksperterne)

Stadeholdere kan booke 15 minutter Talks, som er oplægstid, der programsættes i det officielle program. Jeres oplæg sker ved egen stand, og der er brancheeksklusivitet for det bookede tidspunkt. Der kan bookes flere Talks fordelt over messedagen.

Pris pr. Talk er 2.950 kr.